En del av Ljungandalen, (geo)grafisk profil

Den grafiska profilen för Ljungandalen har tagits fram i samarbete mellan Destination Ljungandalen och Ånge kommun som en gemenskapsprofil. Den kan användas av företag, organisationer och andra aktörer i Ljungandalen.

Utgångstanken är "gräv där du står". Grunden ska vara naturlig och grönskande. Vi ska så långt det går framföra en naturlig känsla som andas det vi har; naturen, människorna & vattnet. Det vilda, naturliga och grönskande. Andemeningen med varumärket ”Ljungandalen” är att det ska användas så brett som möjligt.

Logotypen "en del av Ljungandalen" kan används av företag, föreningar och privatpersoner som är verksamma inom Ljungandalen. Den används som tillägg i aktörernas egna marknadsföring. Syftet är att stärka Ljungandalen som besöksmål och öka gemenskapen inom området.

Medlemmar i Ljungandalsvägen kan använda gemenskapslogotypen "en del av Ljungandalsvägen"

Läs hur du kan använda gemenskapslogotyperna i dokumentet (Geo)grafisk profil LjungandalenPDF

Behöver du hjälp med användning av den geografiska profilen i annonser, på skyltar med mera? Kontakta något av våra lokala företag som jobbar med grafisk form eller tryck.